فعال سازی معادن مس کلوت و کلاته مهران

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:21
مدیر مجتمع پتاس خور و بیابانک از فعال سازی معادن مس کلوت و کلاته مهران با ذخایر قطعی بیش از ۲۵۰ هزار تن خبر داد.

** فعال سازی معادن مس کلوت و کلاته مهرانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ سیدحسین شهامی گفت: معادن مس کلوت و کلاته مهران با ذخیره قطعی ۱۰۰ و ۱۴۴ هزار تن فعال شده و عملیات بهره برداری از این معادن آغاز شده است.

وی افزود: معادن مس کلوت و کلاته مهران که پروانه بهره برداری آن سال ۱۳۹۵ صادر شده بود به علت وجود مشکلات منطقه و معارضان محلی، ۷ سال غیرفعال بود که پس از رفع موانع با همکاری مجتمع پتاس، این معادن بار دیگر فعال شد.

معادن مس کلوت و کلاته مهران متعلق به شرکت تهیه و تولید موادمعدنی ایران و در استان سمنان واقع شده است که سالانه ۴۸ هزار تن مس از این معادن استخراج و زمینه اشتغال بیش از ۵۰ نفر را فراهم خواهد آورد.
عملیات استخراج و فروش ماده معدنی از این معادن به بخش خصوصی واگذار شده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.