نجات گروگان از دست آدم ربایان توسط پلیس دزفول

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:21
فرمانده انتظامی دزفول از نجات دادن گروگان در کمتر از ۴۸ ساعت و دستگیری چهار نفر از مرتبطین با گروگانگیری خبر داد.

به گزارش فارس، سرهنگ روح الله یاری زاده فرمانده نیروی انتظامی دزفول امشب در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره آدم ربایی در یکی از مناطق دزفول و درخواست ۵۰۰ سکه ای آدم ربایان از خانواده، موضوع دستگیری آدم ربایان بصورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی پلیسی و تسلط اطلاعاتی خود موفق به شناسایی محل مخفیگاه متهمان شده که پس از هماهنگی‌های قضایی طی عملیاتی موفق به نجات و رها سازی گروگان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در ادامه ضمن اشاره به کشف یک قبضه کلت کمری ، یک تیغه خشاب کلاش و ۳۰ تیر اسلحه ساچمه ای از محل مخفیگاه متهمان، گفت: در این خصوص تعداد چهار نفر از مرتبطین با آدم ربایان دستگیر و تحت بررسی و تحقیقات پلیس قرار گرفتند.

یاری زاده در خاتمه با اشاره به تحویل گروگان به آغوش خانواده تصریح کرد: تلاش برای دستگیری آدم ربایان به جد در دستور کار پلیس قرار دارد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.