نخستین یادواره (کنگره) شهدای ورزشکار با حضور جمعی از مسئولان در سالن شهید ضرغام فدراسیون کشتی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار
گروه ورزشی خبرگزاری صداوسیما، این مراسم در حالی برگزار شد که کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، مریم کاظمیپور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش، سردار میرجلیلی رئیس بسیج ورزشکاران، سردار حسنزاده فرمانده سپاه محمد رسولالله (ص) تهران بزرگ، علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، مهران تیشهگران رئیس فدراسیون ناشنوایان، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و جمعی از مسئولان ورزشی و لشگری حاضر بودند.
همچنین پیشکسوتان ورزشی از جمله بهرام مشتاق مربی تیم ملی کشتی، سید مهدی حیدری، محسن طهرانی، جعفر مختاریفرد، محمد مومنی، علی خسروی، اصغر فتحی تکواندو و محمد بلوطی جودو نیز حضور داشتند.
این مراسم که در راستای کنگره ملی ۲۴ هزار شهید پایتخت برگزار شد با تقدیر از خانواده شهیدان عبداللهزاده، سجاد زبرجدی و رضایی مچد، پیشکسوتان و ورزشکاران امتناعکننده از مسابقه با ورزشکاران رژیم موقت صهیونیستی به کار خود پایان داد.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.