نروژ برنامه‌ای برای تمدید کاهش تولید ندارد

دنیای اقتصاد پنج شنبه 12 تیر 1399 - 19:16
وزارت نفت نروژ اعلام کرد که این کشور، در پی تمدید توافق کاهش تولید کنونی اوپک و متحدانش، موسوم به اوپک‌پلاس تا پایان ماه جولای، برنامه‌ای برای تمدید کاهش تولید خود تا پایان جولای ندارد. این وزارتخانه به رویترز گفته است: «اوپک‌پلاس نقشی اساسی در تثبیت مداوم بازار نفت داشته است. تلاش اخیر این کشورها برای کمک به اقتصاد جهانی در این دوران بی‌سابقه اهمیت این تصمیم‌گیری را دوچندان می‌کند. هیچ طرحی برای تغییر برنامه‌ریزی نروژ وجود ندارد.» کاهش تولید نفت نروژ در ماه ژوئن ۲۵۰ هزار بشکه و در نیمه دوم سال ۱۳۴ هزار بشکه خواهد بود. مقدار تولید این کشور برای ماه ژوئن یک میلیون و ۶۰۹ هزار بشکه و برای نیمه دوم سال، یک میلیون و ۷۲۵ هزار بشکه تعیین شده است.

منبع خبر "دنیای اقتصاد" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.