مدافع تیم ملی فوتبال بانوان بزرگ‌ترین غایب هفته اول لیگ برتر

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:24
مدافع ملی‌پوش شهرداری سیرجان دیدار هفته اول این تیم را از روی نیمکت پیگیری کرد.

مدافع تیم ملی فوتبال بانوان بزرگ‌ترین غایب هفته اول لیگ برتر

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان امروز ۲۶ آبان با برگزاری سه مسابقه پیگیری شد که حساس‌ترین دیدار بین دو تیم شهرداری سیرجان و ملوان بندرانزلی در ورزشگاه امام هلی شهر سیرجان برگزار شد.

در پی برگزاری این دیدار مشخص شد؛ بزرگ‌ترین غایب دیدار امروز، گلنوش خسروی، مدافع ۲۲ ساله شهرداری سیرجان است که از روی نیمکت دیدار این تیم را پیگیری می کرد.

خسروی که بعد از مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی، چند ماهی است دوباره به میادین بازگشته و حتی در ترکیب اصلی تیم ملی نیز خود را جای داده است، فصل گذشته برای خاتون بم توپ میزد و تا ۳ روز پیش، به همراه این تیم در مسابقات جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا که به میزبانی تاشکند برگزار میشد، حضور داشت.

او که بعد از بازگشت از تاشکند به تهران، صبح دیروز خود را به سیرجان رسانده بود؛ به دلیل همراه نبودن با این تیم در اردو‌های پیش فصل با تصمیم مریم ایراندوست روی نیمکت شهرداری سیرجان نشست.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.