جولان اسب در هواپیما، هواپیما را به زمین برگرداند!

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:24
یک هواپیمای باری، کمی بعد از تیک‌آف، مجبور شد به‌خاطر فرار یک اسب دوباره به فرودگاه برگردد و روی باند بنشیند.

به گزارش همشهری آنلاین، این هواپیمای باری از نیویورک به مقصد بلژیک از زمین بلند شد اما نیم ساعت بعد از بلند شدن به برج مراقبت اطلاع داد که یک اسب که در هواپیما بوده به‌نحوی از قفس خود بیرون آمده و آزادانه در هواپیما می‌چرخد و هواپیما به‌خاطر مسائل ایمنی باید به فرودگاه برگردد. خلبان به برج مراقبت گفته که پرواز مشکلی نداشته اما از آنجا که خدمه نمی‎توانسته‌اند اسب را دوباره وارد قفس کنند، ممکن بوده که شرایط ناایمنی ایجاد شود.

خلبان این هواپیما پیش از این فرود، مجبور شده بیش از 20تن سوخت را در اقیانوس خالی کند تا در محدوده مجاز وزنی قرار بگیرد و فرود بیاید.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.