پایان حفاری تونل مترو اسلامشهر

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:26
آخرین مرحله از حفاری مکانیزه تونل مترو اسلامشهر صبح امروز به اتمام رسید.

 

**//پایان حفاری تونل مترو اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما  مراسم آخرین مرحله از حفاری مکانیزه تونل مترو اسلامشهر ، در آستانه میلاد باسعادت بانوی صبر وصلابت حضرت زینب (س) با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران و معاونان استاندار، سردار عابد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، برگزار شد.

مترو اسلامشهر به طول ۱۰/۵ کیلومتر از ایستگاه آزادگان در امتداد خط ۳ مترو تهران آغاز و تا ایستگاه میدان نماز ادامه یافته است و آخرین مرحله از حفاری مکانیزه تونل مترو اسلامشهر را فرزند شهید مدافع حرم شهید محمودرضا بیضایی انجام داد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.