کودک ربوده شده کرمانی پس از ۴۶ روز از افغانستان به ایران منتقل شد/ بازداشت ۳ آدم‌ربا

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:25
دادستان مرکز استان کرمان از بازداشت سه نفر از عاملان آدم ربایی کودک ۱۲ ساله کرمانی خبر داد و گفت: کودک ربوده شده از افغانستان به ایران منتقل شده است.

مهدی بخشی عصر ۲۷ آبان ماه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: پس از کسب گزارشی مبنی بر یک فقره آدم ربایی در شهر کرمان، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی اعلام کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد آدم ربایان این کودک را از طریق مرزهای شرقی کشور به داخل کشور افغانستان منتقل کرده‌اند.

بخشی تصریح کرد: بلافاصله با انجام اقدامات منسجم اطلاعاتی اعضای این باند آدم ربایی شناسایی و تعدادی از آنها در مرز افغانستان بازداشت شدند و دستورات قضایی لازم جهت دستگیری سایر اعضای این باند صادر شده است.

دادستان کرمان ادامه داد: سرانجام با اقدامات فنی کارآگاهان پلیس آگاهی استان و زحمات بازپرس ویژه دادسرای عمومی و انقلاب کرمان کودک ربوده شده به داخل کشور منتقل و پس از ۴۶ روز به آغوش گرم خانواده بازگشت.

وی علت و انگیزه آدم ربایان را اخاذی و مسائل مالی اعلام کرد و در پایان از زحمات بازپرس ویژه جناب جوادی، پرسنل پلیس آگاهی استان خصوصا جناب سرهنگ پورحبیبی رییس پلیس آگاهی استان تشکر و قدردانی کرد.

 

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.