اجرای امضای الکترونیک پرستاری در دو استان

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:27
امضای الکترونیک پرستاری در دو استان تهران و لرستان به صورت آزمایشی آغاز شده است.

**اجرای امضای الکترونیک پرستاری در دو استان//جانمایی نامناسب عکس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، عباس عبادی معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هم اکنون اجرای طرح امضای الکترونیک پرستاری برای تسهیل در فرایند‌های درمان و مراقبت و کاهش خطا‌های پزشکی در دو بیمارستان بهارلوی تهران و بیمارستانی در خرم آباد لرستان آغاز شده است و پس از احصای نتایج آن درسراسر کشور اجرایی می‌شود.

معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: هم اکنون ۲۳۰ هزار نفر از جامعه پرستاری در هزار و ۵۰ بیمارستان کشور فعالند که ۶۱ درصد آن‌ها پرستار و ۱۱ درصد کمک پرستار، ۹ درصد جامعه مامایی و بقیه از سایر اقشارند.

عباس عبادی افزود: امسال در مقطع کارشناسی ۹۰۰۰ نفر، کارشناسی ارشد ۱۵۰۰نفر، دکترا ۹۰ نفر دانشجو جذب شده اند که نشاندهنده افزایش ۲۰ درصدی جذب دانشجو برای کمک به بهبود سرانه پرستار در کشور است.

معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: نسبت تعداد پرستار به تخت هم اکنون ۱/۲ هم درصد است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.