رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس موضوع پرداخت حق الزحمه پرستاران را پیگیری میکند و دولت هم مصمم به انجام این کار است.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت عصر امروز( یکشنبه،28 آبان) در پاسخ به تذکر رمضانعلی سنگدوینی نماینده گرگان درباره لزوم پرداخت حقالزحمه پرستاران گفت: در جلسه نوبت صبح روز پرستار را تبریک گفتم و یادی از شهدای پرستار در ایام کرونا کردم.
وی ادامه داد: مجلس پس از تاکید مقام معظم رهبری در سال ۱۴۰۰، این موضوع را تبدیل به قانون کرد و اجرای آن را هم پیگیری می کنیم. دولت هم مصمم به انجام این کار است؛ رئیس جمهور نیز امروز بر این موضوع تاکید داشتند.
منبع خبر "
الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.