واژگونی پراید ۴ نفر را به کام مرگ کشاند

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:27
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان زرند گفت: بی‌احتیاطی در محور زرند - کرمان، ۵ کشته و زخمی برجای گذاشت.

به گزارش فارس، امین عرب‌پور در تشریح این خبر اظهار داشت: ساعت ۱۸:۱۶ روز یکشنبه (۲۸ آبان ماه) به دنبال دریافت گزارش واژگونی پراید در محور زرند به کرمان (حوالی دوراهی بهاباد) بلافاصله ۳ تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان زرند اضافه کرد: متاسفانه در پی این حادثه، ۳ نفر مَرد با حدود سنی ۲۵ الی ۳۵ به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست دادند و یک نفر مَرد ۲۹ ساله دیگر هم دقایقی بعد در بیمارستان سینا فوت کرد، یک نفر آقا ۴۵ ساله هم به‌شدت مصدوم و حال وی وخیم است.

وی در پایان گفت: ضرورت دارد رانندگان هنگام تردد، مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا دیگر شاهد اینگونه حوادث دلخراش نباشیم.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.