آغاز مرحله دوم مسابقات لیگ هندبال آیندگان پسر از فردا

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:30
مسابقات مرحله دوم لیگ هندبال آیندگان پسر از فردا آغاز می‌شود.

آغاز مرحله دوم مسابقات لیگ هندبال آیندگان پسر از فردا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صداوسیما، مسابقات مرحله دوم لیگ هندبال آیندگان نوجوانان پسر از فردا، اول آذر، به میزبانی دو شهر سرخس و بوشهر آغاز می‌شود و تا سوم آذر ادامه دارد. 
بر این اساس ۸ تیم راه یافته به این مرحله در دو گروه چهار تیمی با یکدیگر رقابت می‌کنند تا تکلیف ۴ تیم صعودکننده به مرحله نیمه‌نهایی مشخص شود. 
فرازبام خاییز دهدشت، پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد، هیات هندبال سرخس و سنگ آهن بافق در سرخس و فولاد مبارکه سپاهان، پارس بوشهر، مقاومت سپاه سیدالشهدا (ع) تهران و پارس پویان بهبهان در بوشهر مسابقات یک چهارم نهایی خود را برگزار می‌کنند. 
برنامه کامل این مسابقات به این شرح است: 
 چهارشنبه – ۱ آذر ۱۴۰۲
فولاد سپاهان اصفهان – مقاومت سیدالشهدا (ع) تهران
پارس بوشهر – پارس پویان بهبهان
پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد – سنگ آهن بافق
فرازبام خاییز دهدشت – هیات هندبال سرخس
پنجشنبه – ۲ آذر ۱۴۰۲
پارس پویان بهبهان – مقاومت سیدالشهدا (ع) تهران
فولاد سپاهان اصفهان - پارس بوشهر
فرازبام خاییز دهدشت – سنگ آهن بافق
هیات هندبال سرخس – پلیمر خلیج فارس خرم آباد
جمعه – ۳ آذر ۱۴۰۲
پارس پویان بهبهان - فولاد سپاهان اصفهان
پارس بوشهر - مقاومت سیدالشهدا (ع) تهران
پلیمر خلیج فارس خرم آباد - فرازبام خاییز دهدشت
سنگ آهن بافق - هیات هندبال سرخس

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.