
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صداوسیما، مسابقات مرحله دوم لیگ هندبال آیندگان نوجوانان پسر از فردا، اول آذر، به میزبانی دو شهر سرخس و بوشهر آغاز میشود و تا سوم آذر ادامه دارد.
بر این اساس ۸ تیم راه یافته به این مرحله در دو گروه چهار تیمی با یکدیگر رقابت میکنند تا تکلیف ۴ تیم صعودکننده به مرحله نیمهنهایی مشخص شود.
فرازبام خاییز دهدشت، پلیمر خلیجفارس خرمآباد، هیات هندبال سرخس و سنگ آهن بافق در سرخس و فولاد مبارکه سپاهان، پارس بوشهر، مقاومت سپاه سیدالشهدا (ع) تهران و پارس پویان بهبهان در بوشهر مسابقات یک چهارم نهایی خود را برگزار میکنند.
برنامه کامل این مسابقات به این شرح است:
چهارشنبه – ۱ آذر ۱۴۰۲
فولاد سپاهان اصفهان – مقاومت سیدالشهدا (ع) تهران
پارس بوشهر – پارس پویان بهبهان
پلیمر خلیج فارس خرمآباد – سنگ آهن بافق
فرازبام خاییز دهدشت – هیات هندبال سرخس
پنجشنبه – ۲ آذر ۱۴۰۲
پارس پویان بهبهان – مقاومت سیدالشهدا (ع) تهران
فولاد سپاهان اصفهان - پارس بوشهر
فرازبام خاییز دهدشت – سنگ آهن بافق
هیات هندبال سرخس – پلیمر خلیج فارس خرم آباد
جمعه – ۳ آذر ۱۴۰۲
پارس پویان بهبهان - فولاد سپاهان اصفهان
پارس بوشهر - مقاومت سیدالشهدا (ع) تهران
پلیمر خلیج فارس خرم آباد - فرازبام خاییز دهدشت
سنگ آهن بافق - هیات هندبال سرخس