معرفی ۴ تیم راه یافته به نیمه نهایی لیگ هندبال آیندگان

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:32
۴ تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی لیگ هندبال آیندگان مشخص شدند.
معرفی ۴ تیم راه یافته به نیمه نهایی لیگ هندبال آیندگان
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون هندبال، با پایان مسابقات مرحله دوم لیگ آیندگان پسر ۲ تیم فرازبام خاییز دهدشت و سنگ آهن بافق از گروه M و دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و مقاومت سپاه سیدالشهدا تهران از گروه W به نیمه نهایی این مسابقات راه یافتند.
 
در آخرین روز برگزاری مسابقات مرحله دوم ۴ دیدار برگزار شد که این نتایج به دست آمد:
 
پارس پویان بهبهان ۳۱ - ۳۸ فولاد سپاهان اصفهان
پارس بوشهر ۲۷ - ۲۸ مقاومت سیدالشهدا (ع) تهران
پلیمر خلیج فارس خرم آباد ۲۳ - ۵۳ فرازبام خاییز دهدشت
سنگ آهن بافق ۲۶ - ۲۵ هیئت هندبال سرخس
 
بر این اساس در گروه M فرازبام خاییز دهدشت با ۶ و سنگ آهن بافق با ۴ امتیاز و با ایستادن در رده اول و دوم به دور بعد صعود کردند. هیات هندبال سرخس با ۲ و پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد نیز بدون امتیاز سوم و چهارم شدند.
 
در گروه W نیز فولادسپاهان اصفهان با ۵ امتیاز و مقاومت سیدالشهدا تهران با ۴ امتیاز به نیمه نهایی راه یافتند و پارس پویان بهبهان با ۲ و بوشهر پارس با یک امتیاز از صعود بازماندند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.