کشف ۲۰ دستگاه ارز دیجیتال در شهرستان ری

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:37
فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۲۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش بیش از ۱/۵ میلیارد تومان خبر داد.
*کشف 20 دستگاه ارز دیجیتال در شهرستان ری
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: در راستای جمع آوری دستگاه‌های ارز رمز دیجیتال غیر مجاز در سطح شهرستان، با اقدام ماموران کلانتری ۱۷۸ شمس آباد و ۱۷۳ امین آباد تعداد  ۲۰ دستگاه ماینر (رمز ارز دیجیتال) فعال  از یک کارگاه صنعتی در شمس آباد و از یک دامداری در روستای ده خیر شهرری، کشف و جمع آوری شد.


فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه ارزش این دستگاه‌ها توسط کارشناسان مربوطه بیش از ۱/۵ میلیارد تومان برآورد شده است افزود:  ۲ نفر متهم در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.