نارضایتی شهروندان تهرانی از برخی بیمارستان‌های خصوصی

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:36
اسدلله تقی زاده از استقرار میز‌های ارتباط مردمی در بیمارستان‌های شهر و استان تهران خبر داد.

**نارضایتی شهروندان تهرانی از برخی بیمارستان‌های خصوصی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرکل بازرسی استانداری تهران از نارضایتی شهروندان تهرانی از نحوه ارائه خدمات در بیمارستان‌های خصوصی خبرداد و گفت: به زودی میز‌های ارتباط مردمی برای بهبود کیفیت ارائه خدمات به شهروندان در بیمارستان‌های شهر و استان تهران مستقر خواهد شد.

اسدلله تقی زاده، هدف از استقرار میز ارتباط مردمی در بیمارستان‌ها را تسریع در رفع مشکلات درمانی شهروندان استان دانست و افزود: امسال بیش از ۴۳ هزار تماس تلفنی شهروندان با سامانه سامد در خصوص مشکلاتی بود که با بخش بهداشت و درمان داشتند و این عدد زمانی برجسته‌تر می‌شود که بدانیم ۴ برابر بیشتر از میانگین کشوری است و این یعنی مردم استان تهران درحوزه بهداشت و درمان مطالبات جدی دارند.

مشاور استاندار تهران افزود: در تماس‌های تلفنی به ویژه در بخش بهداشت و درمان بیشتر نارضایتی شهروندان تهرانی از تخلفات بیمارستان‌های خصوصی است.

اسد الله تقی زاده گفت: متاسفانه با وجود همه تلاش‌ها در مقابله با پدیده زیرمیزی در بیمارستان‌ها با استناد به گزارش‌های مردمی شاهد بروز این پدیده در بیمارستان‌های بخش خصوصی هستیم و در این باره لازم است متولیان نظارتی در وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی اقدامات عملیاتی مقابله با آن را در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها پیاده سازی کنند.

مدیرکل بازرسی استانداری تهران افزود: تکمیل طرح‌های بیمارستانی نیمه تمام و راه اندازی آن درشهرستان‌های استان مانند بیمارستان‌های شهرستان‌های شهریار، اسلامشهر و تهران درکاهش نیاز‌های درمانی مردم در این بخش موثر است.

اسدلله تقی زاده همچنین با اشاره به احیای مجدد واحد‌های مددکاری در بیمارستان‌های شهر و استان تهران گفت: در سال‌های گذشته واحد‌های مددکاری در مراکز درمانی نقشی بی بدیل در رفع مشکلات مردم داشتند، اما متاسفانه به مرور این واحد‌ها تضعیف شد و کارکرد اصلی خود را از دست داده اند.

دبیرکارگروه صدای مردم استانداری تهران افزود: درمجموعه اداره کل بازرسی استانداری تهران این اراده وجود دارد که در کمترین زمان ممکن دستگاه‌های متولی و عضو واحد‌های مددکاری بیمارستان‌ها را که شامل نمایندگان ادارات بهزیستی، بیمه ها، بنیاد‌های حمایتی، خیرین، سمن‌ها و سایر دستگاه‌ها است دور یک میز برای همراهی در رفع مشکلات درمانی شهروندان گردهم آوریم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.