تیم ملی پاراتکواندو عازم منچستر شد

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:39
تیم ملی پاراتکواندوی کشورمان براي حضور در رقابت هاي كسب سهمیه پارالمپیک پاریس راهي انگليس شد.

تیم ملی پاراتکواندو عازم منچستر شد

به گزارش گروه ورزشي خبرگزري صداو سيما،ملي پوشان پاراتكواندو با ترکیب مریم_عبدالله_پور در وزن 47- کیلوگرم در گروه بانوان و سعید_صادقیانپور در وزن 63- کیلوگرم، مهدی_پوررهنما در وزن 70- کیلوگرم، علیرضا_بخت در وزن 80- کیلوگرم و حامد_حق_شناس در وزن 80+ کیلوگرم آقایان صبح امروز سه شنبه راهی کشور انگلیس شهر منچسترشد.
هر ۵ نماینده پاراتکواندو شانس دارند تا در این رویداد سهمیه پارالمپیک پاریس خود را در منچستر قطعی کنند. 
هدایت تیم ملی پاراتکواندو برعهده پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی است؛ علی کریمی صابر به عنوان مربی وی را یاری می‌کند. در گروه بانوان نیز عاطفه کشاورز سرمربی است. همچنین جمشید سهرابی سرپرست تیم خواهد بود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.