مدارس ابتدایی و متوسطه اول تهران فردا مجازی شد

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:44
تمام مقاطع کودکستان، دبستان و متوسطه اول استان تهران به غیر از فیروزکوه در دو نوبت صبح و عصر فردا یکشنبه ۱۲ آذر ماه غیرحضوری شد.

به گزارش تسنیم، میرمحمد غراوی؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران اظهار کرد: با توجه به تشدید آلودگی هوا و در معرض خطر قرار گرفتن شهروندان، بر اساس مصوبه کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوا، فعالیت آموزشی مقاطع کودکستان، دبستان و متوسطه اول استان تهران به غیر از فیروزکوه در دو نوبت صبح و عصر فردا یکشنبه 12 آذر ماه غیرحضوری و مجازی برگزار می‌شود.

وی گفت: همه مقاطع تحصیلی مدارس استثنایی در دو نوبت صبح و عصر نیز غیرحضوری است؛ همچنین پلیس راهور تهران بزرگ و پلیس راهور شرق و پلیس راهور غرب تهران از تردد شبانه خودروهای گازوئیلی سنگین که آلایندگی قابل رؤیت دارند، جلوگیری می‌کنند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.