مقاطع تحصیلی دبستان و متوسطه اول فردا یکشنبه غیر حضوری شد

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:51
سومین جلسه کارگروه مواقع اضطرار آلودگی هوا، امروز شنبه ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران برگزار شد.

کلیه مقاطع تحصیلی فردا یکشنبه غیر حضوری شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، با توجه به پایداری و سکون نسبی جو وکاهش کیفیت هوا و میانگین شاخص ۲۴ ساعته منتهی به ساعت ۸ روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۱ برابر با عدد ۱۴۷ که مربوط به آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۵/۲ میکرون می‌باشد و همچنین با توجه به تداوم ۴۸ ساعته آلودگی هوا، موارد مشروحه ذیل، برای اجرا از روز یک شنبه مورخ ۱۲/۰۹/۱۴۰۲ لغایت ظهر روز پنجشنبه مورخ ۱۶/۰۹/۱۴۰۲ برای کلیه شهرستان‌های استان به استثنای شهرستان فیروزکوه مصوب گردید.

کلیه فعالیت‌های آموزشی مدارس در مقاطع کودکستان، دبستان و متوسطه اول در روزیک شنبه مورخ ۱۲/۰۹/۱۴۰۲ به صورت غیر حضوری و مجازی برگزار  می شود . 

کلیه مهد‌های کودک از روز شنبه مورخ ۱۱/۰۹/۱۴۰۲ لغایت یک شنبه مورخ ۱۲/۰۹/ ۱۴۰۲ تعطیل اعلام  می شود. 

کارکنان دستگاه‌های دولتی دارای بیماری‌های قلبی و عروقی، بیماری‌های زمینه‌ای، تنفسی و خود ایمنی و خانم‌های باردار در صورت موافقت دستگاه مربوطه می‌توانند در روز یک شنبه مورخ ۱۲/۰۹/۱۴۰۲ از ظرفیت دورکاری استفاده نمایند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.