بازگشت قهرمانان پاراتکواندو

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:49
تیم ملی پاراتکواندو پس از درخشش در مرحله نهایی رقابت‌های جایزه بزرگ منچستر، با استقبال مسئولان فدراسیون تکواندو وارد ایران شد.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، این دوره از مسابقات جمعه دهم آذر با حضور ۷۱ تکواندوکار از ۲۲ کشور به میزبانی انگلیس در سالن «آرنا» شهر منچستر برگزار شد و در پایان تیم ملی کشورمان با ۵ نماینده موفق به کسب ۴ نشان طلا و ۴ سهمیه پارالمپیک پاریس شد.
 
تیم ملی پاراتکواندو ساعت ۴:۰۰ بامداد امروز با استقبال هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون، لیلا سلیمی نایب رئیس، محمد جمشیدی خزانه دار، علی کشاورز عضو هیئت رئیسه فدراسیون، غلامرضا عمرانی رئیس کمیته مربیان، علی تاجیک رئیس سازمان تیم‌های ملی و جمعی از مسئولان هیئت‌های استانی و مربیان وارد کشور شد.
 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.