لیگ برتر والیبال؛ فولاد همچنان صدرنشین ماند

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:51
هفته نهم لیگ برتر والیبال با تداوم صدرنشینی فولاد سیرجان و شکست شهداب یزد به پایان رسید.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در هفته نهم لیگ برتر والیبال؛ فولاد سیرجان در یزد شهداب را ۳-۰ شکست داد تا همچنان صدرنشین باقی بماند.
در تهران گیتی پسند دوم جدولی ۳-۰ برابر پیکان شکست خورد، اما همچنان دوم جدول باقی ماند.
ایفاسرام اردکان در خانه ۳-۱ بر سایپا پیروز شد، هورسان ۳-۱ نتیجه را به طبیعت واگذار کرد، پاس گرگان ۳-۱ بر چادرملو غلبه کرد.
نیان الکترونیک ۳-۱ بر شهرداری گنبد پیروز شد و شهرداری ارومیه با عبدالرضا علیزاده سرمربی جدیدش ۳-۲ بر مس رفسنجان غلبه کرد.
تا پایان هفته نهم تیم‌های فولاد سیرجان، گیتی پسند اصفهان و ایفاسرام اردکان به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.
 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.