بهره مندی تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار کردستان از گاز طبیعی

خبرگزاری مهر سه شنبه 05 اسفند 1399 - 08:30
سنندج- مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: تا پایان سال ۱۴۰۰ تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

احمد فعله گری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هم اکنون هزار و ۳۹۵ روستای بالای ۲۰ خانوار استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند و عملیات گازرسانی در ۳۰ روستای دیگر نیز در حال اجراست.

وی افزود: تعداد روستاهای دارای قابلیت گازرسانی در کردستان را هزار و ۵۶۰ روستا است که با احتساب روستاهای برخوردار تنها ۱۶۵ روستا باقی مانده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان اعلام کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سال مالی ۱۴۰۰ تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار کردستان از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

فعله گری افزود: در حال حاضر تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار دو شهرستان قروه و دهگلان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند و شهرستان‌های کامیاران و سروآباد نیز با بیش از ۹۵ درصد بهره مندی جزو چهار شهرستان سبز کردستان هستند.

وی اعلام کرد: هم اکنون ضریب نفوذ گاز در جمعیت روستایی کردستان ۹۵ درصد است و امیدواریم با انجام گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار این ضریب به ۹۸ درصد ارتقا یابد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.