آتش بازهم به جان جنگل‌های آغوزبن رودبار افتاد +عکس

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:52
فرماندار شهرستان رودبار با اشاره به تداوم آتش‌سوزی در جنگل‌های رودبار گفت: از صبح امروز نیز بنده و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان در منطقه حضور داریم ولی متأسفانه به دلیل شدت وزش باد محدوده، حریق گسترده‌تر شده است.

طهمورث عموپور فرماندار شهرستان رودبار در گفت‌وگو با فارس در رودبار با اشاره به اینکه جنگل‌های روستای آغوزبن از عصر روز گذشته دچار حریق شده است، اظهار کرد: به محض اطلاع از آتش‌سوزی نیروهای محلی مردمی، منابع طبیعی، محیط زیست، هلال احمر و آتش‌نشانی به منطقه اعزام شدند.

وی با اشاره به تداوم آتش‌سوزی در حدود ۱۵ هکتار از اراضی جنگلی رودبار گفت: از صبح امروز نیز بنده و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان در منطقه حضور داریم ولی متأسفانه به دلیل شدت وزش باد محدوده، حریق گسترده‌تر شده است.

فرماندار شهرستان رودبار با درخواست از نیروهای مردمی گفت: از مردم شریف و بسیجیان جان برکف شهرستان رودبار می‌خواهم که کمافی السابق با نیروهای منابع طبیعی، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای آغوزبن همکاری کنند.

صبح امروز در روستای آغوزبن جلسه ستاد مدیریت بحران به صورت میدانی به ریاست طهمورث عموپور فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان رودبار برگزار و دستورات و هماهنگی‌های لازم از سوی وی صادر شد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.