باز هم سرگردانی مردم در راستای ارتقا خدمات الکترونیک

خبرآنلاین سه شنبه 05 اسفند 1399 - 10:25
این روز ها که خدمات الکترونیک بیش از هر زمان دیگری در جامعه نمود پیدا کرده است و به نوعی به نیاز اول شهروندان برای رفع نیاز و گرفتن خدمات تبدیل شده است، سازمان تامین اجتماعی در همین راستا تصمیم گرفته است تا با حذف دفترچه های کاغذی خدمتی الکترونیک به مردم ارائه داده باشد اما متاسفانه با گذشت پنج روز از شروع این خدمت الکترونیک عملا این طرح با موفقیت همراه نبوده است بطوریکه مردمرا دچار سرگردانی شدید کرده است.
باز هم سرگردانی مردم در راستای ارتقا خدمات الکترونیک

به گزارش خبرآنلاین از خوزستان : بیمارانی که خود نه از سر خوشی بلکه از بیماری قصد مراجعه به بیمارستان یا مطب های خصوصی را دارند حالا باید دغدغه ی ویزیت شدن یا نشدن توسط بیمارستان یا پزشک را به دوش بکشند
این درحالی است که طی روز های اخیر شکایت های بسیار زیادی از جانب مردم به کارگزاری ها شده است که خواستار اخذ دفترچه های کاغذی هستند.در همین میان هم شاهد آن هستیم که بسیاری از بیمارستان ها به بهانه ی عدم دفترچه صورت حساب هارا بصورت آزاد با بیماران حساب می کنند.
این طرح در کنار مزایایی که به همراه خواهد داشت نیاز به اجرای دقیق و اصولی دارد و رها کردن مردم در دریای طوفانی الکترونیک اقدامی است که می تواند تمام مزایای این طرح را از بین ببرد.
ای کاش این طرح زمانی عملیاتی می شد که تمام زیر ساخت ها و آموزش های لازم به خدمات دهنده و. خدمات گیرنده ارائه می شد تا بازهم برای مردم دردسر جدیدی. به وجود نیاید.

46

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.