رضایت‌مندی ارباب رجوع در اولویت خدمت‌رسانی کارکنان و مدیران باشد

خبرگزاری ایسنا پنج شنبه 23 آذر 1402 - 19:38
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل با تأکید بر تکریم ارباب رجوع، گفت: رضایت‌مندی ارباب رجوع باید در اولویت کار خدمت‌رسانی کارکنان و مدیران باشد و در این راستا از عملکردهای عالی در خصوص خدمت‌رسانی به مردم تقدیر می‌شود.

کاظم دبیر در نشست کارگروه توسعه مدیریت استان، اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع و رضایت‌مندی آن‌ها باید در اولویت کار خدمت‌رسانی کارکنان و مدیران باشد و در این راستا از عملکردهای عالی مدیران، کارکنان و فرمانداری‌ها در خصوص خدمت‌رسانی به مردم تقدیر می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح نظرسنجی از ارباب رجوع درباره برخورد کارکنان، افزود: در قالب این طرح مراجعان بلافاصله پس از پیگیری اقدامات خود، در ورودی اتاق کارمند و یا مدیر نسبت به ثبت نظر خود در خصوص نحوه برخورد و میزان رضایت‌مندی عملکرد کارکنان اقدام می‌کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از استانداری اردبیل، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل بیان کرد: عملکرد کارکنان و مدیران در فرمانداری‌های شهرستان‌ها نیز به‌صورت دوره‌ای رصد و مشکلات موجود برای خدمت‌رسانی مطلوب برطرف می‌شود.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.