حسین پور، ۲۹ آذر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهروندان میتوانند با مراجعه به سامانه «مردمدار» گزارش مربوط به تخلفات کیفی در حوزه کالا، خدمات و نهادهای ارزیابی انطباق را اطلاع دهند.
وی ادامه داد: سامانه مردمدار بستر الکترونیکی رسیدگی به گزارشها، درخواست ها و نظرات شهروندان برای دادخواهی مردم در کیفیگرایی محصولات و خدمات است .
سرپرست اداره کل استاندارد استان اظهار کرد: در این سامانه شهروندان می توانند گزارشات مربوط به تخلفات در حوزه کالا، خودرو، خدمات (آسانسور، تجهیزات تفریحی و جایگاه سوخت)، نهادهای ارزیابی انطباق و همچنین انتقادات و پیشنهادات خود را به صورت غیرحضوری به اطلاع متولیان امر برسانند و ارتقای کیفیت زندگی خود را مطالبه کنند.
وی تاکید کرد: درگاه الکترونیکی مردم دار به نشانی https://۱۵۱۷.inso.gov.ir این امکان را برای شهروندان فراهم کرده تا نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با الصاق عکس، ویدیو یا صدا در حوزه های مخلتف از طریق شماره تماس ۱۵۱۷ یا شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ثبت و پیگیری کنند.
انتهای پیام