هواوی بزرگ‌ترین و زیباترین فروشگاه خود را با الهام از طبیعت در شانگهای افتتاح کرد

دیجیاتو یکشنبه 10 دی 1402 - 18:02
این فروشگاه با مساحت 1800 مترمربع و نمای خارق‌العاده، طراحی هنری خیره‌کننده‌ای دارد. The post هواوی بزرگ‌ترین و زیباترین فروشگاه خود را با الهام از طبیعت در شانگهای افتتاح کرد appeared first on دیجیاتو.

هواوی اخیراً بزرگ‌ترین و زیباترین فروشگاه خود را در شانگهای با مساحت بیش از 1800 مترمربع افتتاح کرده است. این فروشگاه به دلیل معماری خود که از رشد بذر گیاهان الهام گرفته شده، منحصربه‌فرد است. فروشگاه هواوی دارای نمای برجسته 16 متری برگ‌مانند است که از بتن فوق توانمند (UHPC) ساخته شده؛ از این بتن در موزه لوور ابوظبی نیز استفاده شده است.

براساس گزارش گیزموچاینا، نمای بیرونی این فروشگاه از طرح‌های طبیعی مانند برگ‌ الهام گرفته که روی آن 13 پرده شیشه‌ای پرهزینه به‌کار رفته است. این پرده‌های شیشه‌ای باعث افزایش بهره‌وری انرژی و نور طبیعی در این فروشگاه می‌شود.

بزرگ‌ترین و هنری‌ترین فروشگاه هواوی

در فضای داخلی فروشگاه نیز المان‌های رشد گیاه به چشم می‌خورد؛ درون این فروشگاه ستون‌های استوانه‌ای وجود دارد که شبیه به تنه درختان است. در طراحی این ساختمان از زاویه‌های تیز و راست اجتناب شده تا حسی طبیعی القا شود. برای ساخت دکوراسیون داخلی از مواد گچی ویژه (GRG) استفاده شده تا مطابق زیبایی‌شناسی مینیمالیستی باشد.

هواوی این فروشگاه را تنها یک خرده‌فروشی نمی‌داند. این شرکت می‌خواهد که این فروشگاه مکانی باشد تا مشتریان با ورود به آن در برند و فناوری‌های هواوی غرق شوند.

برای افزایش رضایت مشتری، این فروشگاه مناطق مختلفی برای ورزش و سلامت، تجربه خانه هوشمند و سرگرمی‌های صوتی و تصویری را فراهم کرده است. همچنین هواوی جدیدترین محصولات خود مانند سری نوا 12، Wanjie M9 و Zhijie S7 را در این فروشگاه قرار داده. به‌علاوه، این فروشگاه یک سیستم مسیریابی هوشمند با صفحه‌نمایش شفاف ارائه می‌دهد که شرایط محیطی را در لحظه به‌نمایش می‌گذارد و به مشتریان در جهت‌یابی مکان‌های مختلف فروشگاه کمک می‌کند.

برای صاحبان حیوانات خانگی، این فروشگاه یک منطقه انحصاری برای استراحت این حیوانات نیز ارائه می‌دهد.

«ریچارد یو»، مدیرعامل هواوی تأکید دارد که این فروشگاه فقط برای فروش محصولات نیست، بلکه ویترینی از برند و ارزش‌های هواوی است. این فروشگاه بخشی از استراتژی هواوی برای ترکیب فناوری و هنر، ارتقای تصویر برند و ارتباط عمیق با مشتریان برای ارائه یک تجربه خرده‌فروشی منحصربه‌فرد است.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.