عراق| عصائب اهل الحق: سفارت آمریکا در بانک اهداف گروه‌های مقاومت قرار ندارد

چهارشنبه 06 اسفند 1399 - 15:46
یکی از رهبران جنبش عصائب اهل الحق به حملاتی که اخیرا علیه سفارت آمریکا در منطقه الخضراء بغداد صورت گرفت، واکنش نشان داد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، جواد الطلیباوی از رهبران جنبش عصائب اهل الحق در توئیتی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت : اگر گروه های مقاومت عراق می خواستند سفارت آمریکا را هدف قرار دهند، در هدف قرار دادن خود مرتکب اشتباه نمی شدندو آن را با خاک یکسان می کردند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی خاطر نشان کرد  سفارت آمریکا جزو اهداف مقاومت و نیروهای آن نیست؛ آنها نیروهای آمریکایی را به اسم می شناسند و ضربات آنها دردناک خواهد بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

خاطر نشان می شود آمریکا و کشورهای همسو و رسانه‌های سخن‌پراکن آنها بدون هرگونه دلیل و مدرکی، ادعا کرده اند که گروه‌های مقاومت مورد حمایت ایران در حملات به سفارت آمریکا دست دارند.

کشور آمریکا , کشور عراق , کشور آمریکا , کشور عراق ,

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.