نارضایتی مردم آمریکا از بی توجهی دولت در مقابله با فقر

چهارشنبه 06 اسفند 1399 - 16:13
نظرسنجی جدید نشان می دهد که اکثریت مردم آمریکا از بی توجهی دولت در زمینه مبارزه با فقر، مراقبت‌های بهداشتی و آموزش به شدت ناراضی هستند.
نارضایتی مردم آمریکا از بی توجهی دولت در مقابله با فقربه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما؛ پایگاه خبری هیل نوشت: طبق نظرسنجی جدید این پایگاه خبری و هریس ایکس، اکثریت رای دهندگان در این نظر سنجی معتقدند آمریکا در زمینه مبارزه با فقر، مراقبت‌های بهداشتی و آموزش بسیار کم هزینه کرده است.

این نظرسنجی که از ۱۲ تا ۱۵ فوریه انجام شده، ۵۷ درصد از رای دهندگان ثبت نام شده گفتند که دولت برای مبارزه با فقر بسیار کم هزینه کرده است.

۵۶ درصد از پاسخ دهندگان درباره مراقبت‌های بهداشتی همین دیدگاه را داشتند و ۵۶ درصد دیگر گفتند که کشور به اندازه کافی برای آموزش هزینه نمی‌کند.

۴۹ درصد از رای دهندگان گفتند که کشور باید هزینه‌های بیشتری را برای کاهش پیامد‌های کرونا انجام دهد و ۴۳ درصد رای دهندگان همین دیدگاه را درباره امنیت ملی داشتند.

۵۸ درصد از دموکرات‌ها و نیمی از رای دهندگان مستقل گفتند که دولت برای کاهش پیامد‌های ویروس کرونا بسیار کم هزینه می‌کند ۳۸ درصد جمهوری خواهان چنین دیدگاهی داشتند.

این نظرسنجی جدید هیل-هریس ایکس به شکل آنلاین در میان ۲۸۳۵ رای دهنده انجام شد. حاشیه خطای این نظرسنجی ۱.۸۳ درصد است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.