فاز اول مرکز پایش تصویری بومهن با ۸۵میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد

چهارشنبه 06 اسفند 1399 - 16:20
پردیس- شهردار بومهن با اشاره به افتتاح فاز اول مرکز پایش تصویری شهرداری بومهن گفت: این پروژه با حضور مسئولان شهری و اعتباری بالغ بر ۸۵ میلیارد ریال افتتاح شد.
فاز اول مرکز پایش تصویری بومهن با ۸۵میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین موسوی عصر سه شنبه در مراسم افتتاح مرکز پایش تصویری شهرداری بومهن که با حضور مسئولان شهری برگزار شد اظهار داشت: برای این پروژه تعداد ۱۱۸ عدد دوربین ثابت، ۵۵ عدد دوربین پلاک خوان، با اعتباری بالغ بر ۸۵ میلیارد ریال در فاز اول در نظر گرفته شده است.

موسوی گفت: امیدوار هستیم امروز با اولین پایه دوربینی که در ورودی شهر مد نظر است و نصب می‌شود ادامه کار به طور پیوسته با قراردادی که به طول ۳ ماهه در نظر گرفته شده ادامه یابد.

شهردار بومهن بیان داشت: موضوع بعدی که نیاز این پروژه می‌باشد بحث فیبر نوری است و قرار اولیه ما این بود که پروژه به صورت بی سیم اجرا شود و یکی از مشکلاتی که در این زمینه وجود داشت بحث ارتباط سیم فیبر نوری بود که در این زمینه تعاملاتی با بخش خصوصی انجام شده که کار صورت بگیرد.

وی عنوان داشت: آنچه مسلم است مسئولان شهرستانی در جریان باشند حراست و واحدهای داخلی تلاش زیادی در این خصوص داشتند تا آسیب‌های اجتماعی شهر کاهش یابد لذا امیدوار هستیم که مشکلات بسیار زیادی در غالب این پروژه‌ها حل می‌شود.

موسوی با اشاره به اجرای پروژه‌های دیگر برای شهر افزود: پروژه‌های دیگری برای شهر در نظر گرفته شده که در زمان‌های آینده در خصوص آنها اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.