آغاز به‌کار مرکز پاسخگویی ۱۱۱ و سامانه ارتباط مردمی با رییس‌جمهور در زنجان

خبرگزاری ایسنا جمعه 15 دی 1402 - 09:58
مرکز پاسخگویی برخط ۱۱۱ و سامانه ارتباط مردمی با رییس‌جمهور دیروز (پنج‌شنبه ۱۴ دی‌ماه) با حضور محسن افشارچی استاندار زنجان، به منظور تسهیل در ارتباط مردم با دولت همزمان با دور دوم سفر استانی آغاز به کار کرد.

این سامانه از امروز، جمعه ۱۵ دی برای مردم استان زنجان این امکان را فراهم می‌آورد تا در هر نقطه از این استان در تماس با سامانه ۱۱۱، درخواست‌ها، پیشنهادها و دیدگاه‌های خود را ثبت و در نهایت نیز نتیجه را پیگیری کنند.

در این سامانه که در راستای تسهیل در ارتباط مستقیم مردم با دولت و با هدف دریافت درخواست‌ها و پیشنهادهای مردمی راه‌اندازی شده است، حدود ۸۰۰ کارشناس اپراتور از ساعت هفت صبح تا ۲۱ آماده پاسخ‌گویی به تماس‌های مردم استان زنجان هستند.

هم‌استانی‌ها می‌توانند از روز چهارشنبه ۱۴ تا شنبه ۱۶ دی‌ماه درخواست‌های خود را از طریق شماره‌گیری ۱۱۱ با مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری در میان بگذارند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.