برادران وارنر، فاکس و ESPN، در پاییز 2024 مشترکاً یک سرویس استریم ورزشی راه‌اندازی می‌کنند

دیجیاتو چهارشنبه 18 بهمن 1402 - 15:01
در این سرویس می‌توان رویدادهای ورزشی مهم مانند NFL ،MLB ،NBA و NHL را تماشا کرد. The post برادران وارنر، فاکس و ESPN، در پاییز 2024 مشترکاً یک سرویس استریم ورزشی راه‌اندازی می‌کنند appeared first on دیجیاتو.

سه شرکت‌ وارنر براز دیسکاوری، فاکس و ESPN در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که در پاییز 2024 یک سرویس استریم ورزشی راه‌اندازی خواهند کرد. در این سرویس می‌توان مسابقاتی مانند بازی‌های لیگ ملی فوتبال (NFL)، لیگ برتر بیسبال (MLB)، اتحادیه ملی بسکتبال (NBA) و لیگ ملی هاکی (NHL) را تماشا کرد که این شبکه‌ها حق پخش آن‌ها را در اختیار دارند.

براساس گزارش ورج، سه شرکت رسانه‌ای بزرگ ایالات متحده توافق کرده‌اند که در پاییز 2024 یک سرویس مستقل که هنوز نام آن اعلام نشده، تأسیس کنند. در این سرویس مجموعه زیادی از لیگ‌ها و مسابقات پخش خواهد شد.

این سرویس کانال‌های معروف مختلفی را شامل می‌شود؛ مشترکان می‌توانند در این سرویس به کانال‌های ESPN ،ESPN2 ،ESPNU SECN ،ACCN ،ESPNEWS ،ABC ،FOX ،FS1 ،FS2 ،BTN ،TNT ،TBS truTV و ESPN+ دسترسی داشته باشند.

سرویس استریم ورزشی شرکت‌های فاکس، ESPN و برادران وارنر

برادران وارنر، فاکس و ESPN

این شرکت‌ها اعلام کردند که نام این سرویس و هزینه اشتراک آن را به‌زودی اعلام خواهند کرد. این سرویس به‌عنوان یک برنامه مستقل در دسترس خواهد بود و کاربران آمریکایی می‌توانند در آن مشترک شوند. همچنین مشتریان می‌توانند اشتراک این سرویس را با اشتراک‌های Disney+ ،Hulu و Max به‌صورت یک پکیج بخرند.

پیش‌تر اعلام شده بود که ESPN (متعلق به شرکت دیزنی) می‌خواهد نسخه‌ای مخصوص استریم آنلاین را از شبکه ورزشی خود ارائه کند. این شرکت همچنین پس از کاهش درآمد تبلیغاتی از بازار پردرآمد شبکه‌های سنتی کابلی، قصد خرید انحصاری برخی مسابقات را داشت. طبق گزارش CNBC در سال گذشته میلادی، ESPN و دیزنی درمورد چنین مشارکتی با NFL و NBA صحبت کردند، اما حالا به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد با بزرگ‌ترین رقبای خود یعنی فاکس و برادران وارنر، مسیر جدیدی را در پیش بگیرد.

باتوجه به انحصار بالای پخش مسابقات ورزشی در آمریکا، همکاری این سه شرکت رقیب می‌تواند طیف گسترده‌ای از علاقمندان به مسابقات ورزشی را گرد هم آورد. اگرچه همچنان بینندگان ترجیح می‌دهند که این مسابقات را از کانال‌های کابلی سنتی تماشا کنند، اما باید دید که آیا این سه شرکت بزرگ می‌توانند علاقمندان را به سرویس استریم جدید خود جذب کنند یا خیر.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.