پیام پیروانی به هواداران پرسپولیس

صدا و سیما پنج شنبه 12 تیر 1399 - 19:19
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی دیشب این تیم مقابل پیکان، پیامی را برای هواداران این تیم منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما در متن این پیام آمده است: با وجود اینکه مجبوریم از حضور هواداران در بازی‌ها و تمرینات محروم باشیم، اما من نماینده هواداران هستم و وظیفه دارم تا از حق آن‌ها و باشگاه حمایت کنم. هواداران سرمایه اصلی پرسپولیس هستند، با اینکه نمی‌توانند به دلیل شرایط به وجود آمده در تمرینات و بازی‌ها کنار ما باشند، اما از راه دور انرژی آن‌ها را حس می‌کنیم. همه اعضای باشگاه و تیم در تلاش هستند تا دل هواداران را شاد کنند.
بازیکنان و مربیان هم قدم به قدم جلو می‌روند و هواداران مطمئن باشند با وجود همه سختی‌هایی که در این راه وجود دارد، اما برای قهرمانی از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهیم بود. ما چه در بیرون از زمین و چه داخل زمین با همه توان تلاش می‌کنیم تا در پایان فصل جشن قهرمانی برگزار کنیم. من به نمایندگی هواداران میلیونی پرسپولیس از زحمات کادرفنی و بازیکنان ممنون هستم امیدوارم به زودی و با ریشه‌کن شدن ویروس کرونا، باز باهم در کنار هم جشن قهرمانی را برگزار کنیم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.