به گزارش رکنا، در سال ۱۳۶۵ با دستور مرحوم آیت الله گلپایگانی ساختمان عظیمی در گوگد گلپایگان ساخته شد که نیت سازنده آن تاسیس بیمارستان خیریه صد تخت خوابی بود.
![]()
![]()
اما بعد از سال ۱۳۷۲ که بخش درمانگاهی آن راه اندازی شد بخشهای مختلف این ساختمان بلا استفاده باقی مانده است.
جعفر کامرانی مسئول دفتر نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس به خبرنگار رکنا گفت؛ با پیگیری دکتر مسعود خاتمی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و مساعدت آیت الله حاج جواد گلپایگانی و مسئولین استان و شهرستان پس از دو دهه از ساخت این بنا هیات مدیره برای آن انتخاب شد و در گام نخست این بنا به نام بیمارستان شفای آیت الله گلپایگانی به ثبت رسید و از این پس رسما در لیست بیمارستانهای کشور به حساب می آید و آماده تجهیز میباشد.
رضا نوربخش عضو هیات مدیره این بیمارستان هم ضمن تشکر از خیرین و هیات امنای پیشین اولویت هیات مدیره را تجهیز بخشهای درمانی و جراحی و تامین آمبولانس در آینده دانست.
شهرستان گلپایگان با بیش از صد هزار نفر جمعیت دارای یک بیمارستان است و با راه اندازی بیمارستان دوم ظرفیت خدمات رسانی به شهرهای همجوار را هم پیدا خواهد کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.
احمد امام جمعه خبرنگار رکنا گلپایگان