«بازاریابی کارآفرینانه، حرکت از عصر سنتی به دیجیتال» به چاپ رسید

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 13 اسفند 1399 - 10:00
«بازاریابی کارآفرینانه، حرکت از عصر سنتی به دیجتال» عنوان اثر تازه‌ای است که به قلم دکتر مهدی الله دادی و دکتر رضا شافعی منتشر شده است.
«بازاریابی کارآفرینانه، حرکت از عصر سنتی به دیجیتال» به چاپ رسید

امروزه شرکت ها به منظور بهبود عملکردشان به سوی بازایابی کارآفرینانه گرایش دارند. آنها از کارآفرینی برای شناسایی نیازهای شناخته نشده و از بازاریابی برای توسعه نیازهای موجود و کشف نیازهای جدید استفاده می کنند. 

کتاب حاضر به چگونگی شکل گیری، راهبردها، مدل ها و پیامدهای بازاریابی کارآفرینانه پرداخته و در کسب و کارهای خلاق و هنری، دارویی،فناوری اطلاعات و ارتباطات، خرده فروشی و صنایع غذایی مدنظر قرارگرفته است.

همچنین به سوالات بسیاری در حوزه بازاریابی کارآفرینانه دیجیتال همچون راهبرهای نوآوری و فناوری دیجیتالی پیشرفته برای اشکال جدید کارآفرینی و بازاریابی چیست؟ چه روش های دیجیتالی، ابزار و فناوری های جدید برای سنجش فرصت های کسب و کار اجتماعی وجود دارد؟ کلان داده در کارآفرینی و بازاریابی دیجیتال چه نقشی دارند؟ چگونه فعالیت های کارآفرینی پلتفرم ها، اکوسیستم ها و دیگر اشکال سازمانی پیچیده ایجاد می شود؟پاسخ داده شده است.

کتاب « بازاریابی کارآفرینانه، حرکت از عصر سنتی به دیجیتال » در 170  صفحه در قطع رقعی در اسفند ماه 99 توسط سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی استان کردستان منتشر شده است. علاقه‌مندان برای تهیه این اثر می‌توانند با سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی استان کردستان با شماره تماس 33287517-087 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.