گل‌گهر فقط با این بازیکن کلین‌شیت می‌کند

سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 02:36
مسیح زاهدی پس از بازگشت به ترکیب گل‌گهر موفق به کلین‌شیت شد.

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت مسیح زاهدی برای گل‌گهر خوش یمن بود و این تیم پس از مدت‌ها مجدد توانست در لیگ برتر کلین‌شیت انجام دهد و دروازه خود را در دیدار مقابل شمس‌آذر قزوین بسته نگه دارد.

زاهدی آخرین بازی خود را مقابل سپاهان انجام داد و پس از آن گل‌گهر در تمامی مسابقات گل دریافت کرد و پس از بازگشت مجدد این مدافع توانست دروازه خود را بسته نگه دارد و عملکرد متفاوتی در خط دفاع داشته باشد.

مسیح زاهدی در بازی مقابل شمس‌آذر عملکرد خوبی در خط دفاعی این تیم داشت و با تسلط خوبی که روی توپ‌های هوایی و زدن ضربات سر اول داشت خیال سامان فلاح را برای پوشش محوطه جریمه و عمق خط دفاعی گل‌گهر راحت کرده بود و خروجی آن عملکرد خوب زوج دفاعی این تیم و کلین‌شیت در این مسابقه بود.

با بازگشت زاهدی به خط دفاعی علیرضا علیزاده به خط هافبک منتقل شد و در کنار احمد زنده‌روح زوج موفق هافبک را دوباره شکل دادند و همین موضوع هم تاثیر زیادی روی عملکرد دفاعی گل‌گهر در این مسابقه داشت.

گل‌گهر در 22 بازی که مسیح زاهدی در آن حضور داشته یازده کلین‌شیت انجام داده و این بازیکن بیشترین سهم را در بین تمام بازیکنان گل‌گهر داشته و این تیم فقط در زمان حضور او موفق به کلین‌شیت شده است!

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.