افتتاح و تحویل ۷۲۶۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی در قم

پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 06:13
قم- مدیر کل راه و شهرسازی استان قم گفت: در جریان سفر استانی رییس جمهور به استان قم ۷ هزار و ۲۵۶ واحد مسکونی و قطعه زمین واگذار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین زنجیرانی فراهانی در حاشیه برپایی میز خدمت وزارت و راه و شهرسازی در محل باغ موزه دفاع مقدس قم در خصوص پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی در دور دوم سفر رئیس جمهور به قم گفت: روز پنجشنبه با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، بزرگراه چهارخطه قم به کهک به صورت رسمی افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد که طول این محور ۱۷ کیلومتر است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قم بیان کرد: در جریان سفر استانی رئیس جمهور به استان قم ۷ هزار و ۲۵۶ واحد مسکونی و قطعه زمین واگذار می‌شود.

زنجیرانی فراهانی ادامه داد: در این سفر هزار قطعه زمین نیز در قالب طرح جوانی جمعیت به مشمولان و متقاضیان این طرح واگذار می‌شود.

وی بیان کرد: عملیات آماده سازی فاز دوم شهرک پرنیان نیز از دیگر برنامه‌های وزارت ورزنه و شهرسازی در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان قم است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.