تورس با آمار شگفت انگیز آماده دیدار با مس!

دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 06:54
روبرتو تورس با گلی که به ثمر رساند و پاس گلی که ارسال کرد عملکرد فوق‌العاده با پیراهن گل‌گهر داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو تورس مهاجم اسپانیایی تیم گل‌گهر بعد از سه هفته در بازی جام حذفی مقابل فجرسپاسی توانست یک گل به ثمر برساند و یک پاس گل هم ارسال کند و تحت تاثیر این موضوع در بازی‌های آینده لیگ برتر هم در فرم بهتری قرار بگیرد.

او سه هفته متوالی نتوانسته بود روی گل‌های سرمه‌ای پوشان تاثیر مستقیم بگذارد و با فرم ایده آل خود فاصله گرفته بود، اما در بازی جام حذفی به خوبی در ترکیب این تیم ظاهر شد و گل دوم این تیم را هم به ثمر رساند، پاس کات بک ‌فوق‌العاده مهدی تیکدری با ضربه والی طور تورس به گل تبدیل شد و طلسم گلزنی او شکسته شد.

ویدئو: 331086

او روی گل اول گل‌گهر هم تاثیرگذار بود و پاس گل را برای سعید سحرخیزان ارسال کرد تا این زوج هجومی باز هم با همکاری همدیگر روی گل‌های این تیم نقش داشته باشند.

تورس در نیم فصل نخست بهترین بازیکن لیگ بود و بهترین آمار را از لحاظ تعداد گل و پاس گل نسبت به بازی‌هایی که انجام داده بود در جمع بازیکنان لیگ برتر داشت، او هفته‌های اخیر با افت آماری روبه‌رو شده بود.

گل‌گهر در بازی هفته بیست و پنجم مقابل تیم آماده مس رفسنجان خواهد رفت و بازگشت تورس به روند گلزنی می‌‌تواند خبر خوبی برای مارینوس باشد تا در بازی‌های باقی‌‌مانده لیگ روی او حساب ویژه‌ای باز کند.

تورس با حساب گل‌هایی که در لیگ برتر به ثمر رسانده 6 گل و 6 پاس گل در 17 مسابقه داشته است و با 12 تاثیرگذاری در 17 مسابقه شگفت‌انگیز بوده است!

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.