رزمندگان مقاومت با تاندوم به جان اشغالگران اسرائیلی افتادند

پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 20:22
قسام اعلام کرد که دهانه یک تونل را پس از رسیدن نظامیان رژیم صهیونیستی متشکل از ۳ خودروی زرهی و یک بیل مکانیکی منفجر کردند که بر اثر آن برخی از اشغالگران کشته و برخی دیگر زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، گردان‌های قسام اعلام کرد که یک دستگاه بولدوزر نظامی صهیونیست از نوع D۹ را در جنوب شرق محله الصبره در شهر غزه با راکت تاندوم هدف قرار داده است.

گردان‌های قسام اعلام کرد دو خودروی زرهی ارتش رژیم صهیونیستی را در جنوب محله الزیتون در شهر غزه با راکت ضدزره یاسین ۱۰۵ و بمب شواظ هدف قرار داده است.

گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس، نظامیان صهیونیست را در شرق رفح در جنوب نوار غزه در کمینی سخت گرفتار کرد.

قسام اعلام کرد که دهانه یک تونل را پس از رسیدن نظامیان رژیم صهیونیستی متشکل از ۳ خودروی زرهی و یک بیل مکانیکی منفجر کرده که بر اثر آن برخی از اشغالگران کشته و برخی دیگر زخمی شدند.

گردان‌های قسام همچنین نظامیان صهیونیست را در جنوب محله الزیتون در شهر غزه با گلوله‌های خمپاره در هم کوبید.

نیروهای شهید عمر القاسم تاکید کرد که نیروهای اشغالگر را در نزدیکی منطقه المطار در شرق رفح با موشک‌های ۱۰۷ هدف قرار داده است.

همچنین گردانهای قدس اعلام کرد مرکز فرماندهی و کنترل نیروهای اشغالگر را در محور نتساریم در جنوب شهر غزه هدف حمله خمپاره‌ای قرار داده است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.