عیادت از بیماران مسئولیت اجتماعی بیمه دی است

خبرآنلاین چهارشنبه 30 خرداد 1403 - 16:08
مدیر بیمه دی استان قزوین عیادت و دلجویی از بیماران را مسئولیت اجتماعی و جزئی از برنامه‌های بیمه دی برشمرد و بر اجرای آن تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حمیده خواجویی‌راد، مدیر بیمه دی استان قزوین در نشست صمیمانه با سمیه اسمعیلی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بر دیدار با خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و عیادت از بیماران صعب‌العلاج و خاص جامعه هدف تاکید کرد.

وی با بیان اینکه فقط نگاه بیمه‌گری در بیمه دی وجود ندارد، گفت: مسئولان این بیمه در تلاش هستند به منظور تکریم بیمه‌شدگان ضمن اطلاع از شرایط و وضعیت درمانی آنها و شناسایی بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت پوشش، بر بالین آنها حاضر شده و از نزدیک پیگیر امور درمانی آنها باشند.

این مقام مسئول عیادت و دلجویی از بیماران را مسئولیت اجتماعی و جزئی از برنامه‌های بیمه دی برشمرد و بر اجرای برنامه عملیاتی با هدف بهبود و ارتقای کمی و کیفی خدمات تاکید کرد.

خواجویی‌راد با بیان اینکه بیماران ایثارگر از عیادت مسئولان با آنها ابراز رضایت کردند، از زحمات مسئولان اجرایی استان قزوین به ویژه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در این عیادت‌ها قدردانی کرد.

مدیر بیمه دی استان قزوین با اشاره به برکات و فضایل عیادت از بیماران، آن را توشه‌ای برای آخرت برشمرد.

گفتنی است بیمه دی استان قزوین ۸ دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران و ۲ نفر از بیمه‌شدگان صعب‌العلاج طی خرداد ماه امسال داشته است و این دیدارها تا پایان سال جاری ادامه دارد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.