پیشنهاد تابناک: آماده برگزاری مناظره های داغ و دو نفره نامزدها هستیم!         

تابناک دوشنبه 04 تیر 1403 - 22:06
تابناک به عنوان یکی از قدیمی ترین و پربیینده ترین پایگاه های خبری کشور آماده است، میزبان مناظره مستقیم و زنده و صریح بین نامزدها درباره موضوعات مهم و سرنوشت ساز مانند سیاست خارجی و سیاست داخلی و اقتصاد و فرهنگ است.

به گزارش تابناک،  بعد از برگزاری سه مناظره کم جان و بی فروغ، بالاخره موعد مناظره داغ سیاسی رسید و به نظر می رسد اولین مناظره سیاسی نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به صورت یک مناظره واقعی و داغ و مفید شکل گرفته است.

بسیاری از گره های کور سیاست و مسائل مبهم سیاست ایران از جمله کرسنت و FATF که پیش از این فقط در پستوی سیاست شنیده می شد، در این مناظره روی آنتن زنده و مخاطب میلیونی مطرح شد و گفتگوهای بسیار صریح و مفیدی در این خصوص بین نامزدها شکل گرفت.                                                                                     

روشنگری و شفافیت درباره تصمیمات و روندهایی که مربوط به سرنوشت هشتاد میلیون ایرانی است، آغاز رویکردی دیرهنگام ولی لازم برای کشور بود که در مناظره ها شکل گرفت. متاسفانه صداوسیما نشان داده است فقط در ایام تبلیغات انتخاباتی این گفتگوهای صریح را پخش می کند و عملا در سیصد و اندی روزهای دیگر سال خبری از مناظره و صراحت و شفافیت نیست .                                                                            

تابناک به عنوان یکی از قدیمی ترین و پربیینده ترین پایگاه های خبری کشور آماده است، میزبان مناظره مستقیم و زنده و صریح بین نامزدها درباره موضوعات مهم و سرنوشت ساز مانند سیاست خارجی و سیاست داخلی و اقتصاد و فرهنگ است؛ نظر شما چیست ؟ دوست دارید کدام نامزدها در تابناک با هم مناظره کنند؟

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.