کشف ۲۰ تُن گوشت فاسد از کامیون یخچالدار

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 10:54

کشف ۲۰ تُن گوشت فاسد از کامیون یخچالدار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ تیمور کلانتری گفت: با به دست آمدن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه یک محموله گوشت گوسفندی پس از گذشت چندین روز فاسد شده و عوامل وارد کننده آن قصد توزیع گوشت‌های فاسد در بازار مصرف را دارند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

­وی افزود: ماموران انتظامی پس از انجام اقدامات فنی و بررسی صحت و سقم آن، به همراه نمایندگان اداره نظارت بر بهداشت عمومی و دامپزشکی شهرستان رباط کریم و با هماهنگی مقام قضایی، موفق به کشف ۲۰ تن گوشت گوسفندی فاسد از کامیون یخچالدار شدند.

­فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و برای تحقیقات به پلیس آگاهی رباط کریم منتقل شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.