۳۷ هکتار از اراضی ملی در استان ایلام رفع تصرف شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1399 - 10:24
ایلام-مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: در سال جاری ۳۷ هکتار از اراضی ملی در استان ایلام رفع تصرف شده است.

عبدالله بهادری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با همکاری و همراهی یگان حفاظت از اراضی استان ایلام، دستگاه قضا و نیروی انتظامی از ابتدای سال جاری تا کنون ۳۷ هکتار از اراضی ملی و دولتی استان ایلام به ارزش تقریبی ۳۳۴ میلیارد تومان رفع تصرف شده است.

وی گفت: یگان حفاظت از اراضی استان در تمامی شهرستان‌ها به صورت شبانه روز با هر گونه تعرض به اراضی ملی و دولتی برخورد قانونی خواهد کرد و ایام نوروز نیز یگان مذکور به صورت تمام وقت برای در حالت آماده باش خواهد بود.

بهادری عنوان کرد: چنانچه مردم قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهرهای سطح استان را دارند، ابتدا استعلامات لازم در این خصوص را از طریق اداره کل راه و شهرسازی دریافت نموده و از خرید هرگونه اراضی فاقد سند مالکیت رسمی از افراد سودجو پرهیز کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: به تازگی چهار هزار و ۴۰۰ مترمربع از اراضی ملی و دولتی شهر موسیان شهرستان دهلران رفع تصرف شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.