سخنگوی وزارت بهداشت درباره نحوه اعلام شکایات مردمی از تخلفات بهداشتی فروشگاهها و مراکز بهداشتی تضیح داد.
سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: بات وجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و حضور مردم در مراکز خرید، لزوم رعایت دستورالعملهای بهداشتی در این مراکز دوچندان شده است.
وی ادامه داد: از اینرو به شاغلان در فروشگاهها و مراکز خرید توصیه میشود که حتما از ماسک استفاده و از ارائه خدمات به افرادی که ماسک ندارند، خودداری کنند.
سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: استفاده از کارتخوان بهجای دریافت وجه نقد، رعایت بهداشت دستها، استفاده از ضدعفونی کنندهها و در اختیار قرار دادن آن به خریداران و رعایت فاصلهگذاری اجتماعی (بین ۱.۵ تا دو متر) از دیگر توصیههای وزارت بهداشت به شاغلان در فروشگاهها و مراکز خرید است.
لاری تصریح کرد: تمام افراد درصورت مشاهده هرگونه تخلف در موارد ذکر شده میتوانند با تماس با سامانه ۱۹۰ گزارش و شکایت خود را اعلام کنند. همچنین با اسکن QR کد فروشگاهها با استفاده از دوربین تلفن همراه میتوانند شکایات خود را ثبت کنند.
منبع خبر "
پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.