صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی

پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403 - 13:57
تیم‌های برتر جواز حضور در مرحله نیمه پایانی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی کیش را به دست آوردند.
صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا وسیما، در ادامه برگزاری رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی که در زمین‌های تنیس کیش و پلاژ بانوان در حال برگزاری است، تیم‌های مدعی جواز حضور در نیمه نهایی را کسب کردند.
 
در دیدار‌های بخش بانوان تیم غزاله آذر پرست – مارال چریکی با نتیجه ۳-۶ و ۴-۶ از سد سعیدیان – سوگند ضمیرزاده عبور کردند، زوج ساره هژبر – فاطمه سرسنگی نیز با نتیجه ۳-۶ و ۳-۶ برابر فاطمه حجازی – پریا پارسیان به پیروزی رسیدند، یاسمن حیدری – شیرین سیدیان با نتیجه ۲-۶ و ۱-۶ سوگند اسدی – فریماه نورینانی را شکست دادند و تیم نیکی ثابتی – نیکو شیرازی‌فر با نتیجه ۲-۶ و ۱-۶ زوج نیلوفر قنودی – درنا یگانه را مغلوب کردند.
 
در بخش آقایان نیز تیم فرهان اهرزاد – امیرعلی بنده نژاد با نتیجه ۱-۶ و ۱-۶ زوج کاوه ادیبی -خان‌محمدی را از پیش رو برداشتند، مهدی بازگیر – علی رییسی با نتیجه (۵-۷ و ۳-۶) زوج مانی منصوری – سینا یگانه را شکست دادند، سالار ریاحی و ملک محمدی با نتیجه ۲-۶ و ۶-۷ تیم کامبیز درویش نژاد – سامی داوطلب را بردند و در نهایت تیم شهریار اهرزاد – مسعود پیروزی با نتیجه ۲ بر یک تیم نوید آبیاری – امیر حسین آسودی را شکست دادند.
 
این مسابقات امروز با برگزاری دیدار‌های مرحله نیمه‌نهایی و نهایی پیگیری می‌شود. هفته دوم این رقابت‌ها از ۱۰ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس کیش و پلاژ بانوان آغاز و در حال برگزاری است.
 
سرداوری این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره کشورمان است و کسری حجازی مدیریت بازی‌ها را بر عهده دارد، در بخش بانوان نیز لعیا خیام باشی داور نشان سفید کشورمان و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات حضور دارند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.