سامانه ۱۵۹۴ شرکت گاز استان قم ارتقا یافت

خبرگزاری ایسنا شنبه 07 مهر 1403 - 08:34
مدیرعامل شرکت گاز استان قم از ارتقای سامانه تلفن گویای ۱۵۹۴ این شرکت خبر داد.

مرتضی خوش‌لهجه در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: این سامانه در راستای ارتقای ارائه خدمات دولت الکترونیک و انسجام خدمت‌رسانی به مردم استان قم ارتقا پیدا کرد.

وی با بیان اینکه این سامانه پیشتر برای ثبت شکایت و برخی خدمات غیرحضوری کاربرد داشت، تصریح کرد: در سامانه جدید ۱۵۹۴، ارتباط مستقیم با واحد امداد و حوادث، ارتباط با خدمات متقاضیان و مشترکین و اتصال به اپراتور تجمیع شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم اضافه کرد: پیش از این مشترکین برای ارتباط با واحدهای مختلف شرکت و پیگیری درخواست‌های خود، باید از شماره داخلی مورد نظر خود مطلع می‌بودند که با ارتقای سامانه ۱۵۹۴، این مشکل مرتفع شد.

خوش‌لهجه با بیان اینکه آگاهی از آخرین مبلغ بدهی و پرداخت آن، ثبت کارکرد کنتور، تغییر شماره ‌تلفن در بخش خدمات غیرحضوری سامانه ۱۵۹۴ تعبیه شده است، تصریح کرد: مردم استان قم همچنین می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی https://nigc-qom.ir/ از کلیه تمامی خدمات الکترونیکی شرکت گاز استان قم بهره‌مند شوند.

وی در پایان با اشاره به ضرورت حضور به‌موقع نیروهای امداد و حوادث شرکت گاز در صحنه حادثه، گفت: مرکز امداد مکانیزه این شرکت با شماره تلفن ۱۹۴ به‌طور شبانه‌روزی، آماده پاسخ‌دهی و امدادرسانی به تمامی هم‌استانی‌ها است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.