سامانه بارشی فردا از سمت شمال وارد اصفهان می‌شود

خبرگزاری مهر چهارشنبه 19 آذر 1399 - 13:41
اصفهان - کارشناس مسئول پیش بینی هوای اصفهان گفت: سامانه بارشی فردا از مناطق شمالی وارد استان اصفهان می‌شود و بارش برف و باران را خواهیم داشت.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده اظهار داشت: بررسی این نقشه‌ها بیانگر حاکمیت جوی پایدار بر روی استان تا ظهر فردا است.

وی افزود: بر این اساس آسمانی نیمه ابری و مه آلود را تا ظهر فردا پیش‌بینی می‌کنیم.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای اصفهان با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان در نواحی شمالی تصریح کرد: این سامانه گذری است و بارش باران و برف را در این مناطق از فردا شب تا روز جمعه خواهیم داشت.

وی گفت: طی امروز و فردا در مناطق مرکزی و صنعتی استان اصفهان شاهد افزایش حجم آلاینده‌ها خواهیم بود.

هنرمند در خصوص وضعیت دمایی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده نیز گفت: در این بازه زمانی تغییر محسوس جوی را نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت آینده دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین و سردترین ساعات بین هفت و صفر درجه سانتی‌گراد در نوسان است، ادامه داد: در این بازه زمانی خور و بیابانک با دمای ۱۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و بویین میاندشت با دمای هوای ۱۰ درجه سانتی‌گراد زیر صفر خنک‌ترین نقطه پیش‌بینی شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.