آغاز فصل جدید لیگ برتر هندبال با پیروزی صنعت مس

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 12:58

آغاز فصل جدید لیگ برتر هندبال با پیروزی صنعت مس

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در بازی افتتاحیه سی و هفتمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های ایران امشب در دیدار حساس به قضاوت برادران قیصریان صنعت مس کرمان، مدافع عنوان قهرمانی، به مصاف نیروی زمینی کازرون رفت و در دقیقه پایانی توانست تساوی را با برد عوض کند در حالی که در ثانیه‌های پایانی هم یک پنالتی به سود حریف را ناکام گذاشت.

در این رقابت پر از هیجان که علیرضا پاکدل، رییس فدراسیون هندبال، و رافائل کاستیو، سرمربی تیم ملی هندبال ایران، تماشاگران ویژه آن بودند، هر دو تیم بازی بسیار نزدیکی از خود نشان دادند طوری که نتیجه تساوی در اکثر دقایق روی تابلوی اعلام نتایج درج می‌شد، اما سلامان بربط در دقیقه ۲۹ نیمه دوم توانست گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند تا بازی ۲۱ - ۲۲ به سود مس رقم بخورد.

همین نتیجه باعث شد مهاجمان کازرون در حمله از حریف خود خطای پنالتی بگیرند در حالی که وقت قانونی بازی تمام شده بود. اما علی رحیمی، دروازه‌بان مس، ضربه پنالتی را مهار کرد تا مس به نخستین پیروزی خود برسد و رحیمی نیز چهره درخشان بازی نخست لیگ سی و هفتم لقب بگیرد. 

برنامه سایر دیدار‌های هفته نخست سی و هفتمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های ایران:کشور فردا برگزار می‌شود.

 دوشنبه ۱۶ مهر:

سنگ آهن بافق - سپاهان نوین، ساعت ۱۶:۰۰

فولاد مبارکه سپاهان- آلومینیوم، اراک ساعت ۱۶:۰۰

شهید چمران لارستان -زغال سنگ طبس، ساعت ۱۶:۰۰

گیتی پسند اصفهان - نفت و گاز گچساران، ساعت ۱۶:۰۰
­

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.