افزایش ارزآوری با صادرات محصولات کشاورزی از جویبار

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 13:11
مدیر جهاد کشاورزی جویبار از صادرات دو هزار و ۴۰۰ تن نارنگی و کیوی از این شهرستان به خارج از کشور امسال تاکنون خبر داد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، عبدالله رحیمی از صادرات دو هزار و ۴۰۰ تن نارنگی و کیوی از شهرستان جویبار به خارج از کشور امسال تاکنون خبر داد.

او افزود: سورتینگ داران این شهرستان تاکنون اقدام به صادرات بیش از دو هزار و ۴۰۰ تن تولیدات محصولات کشاورزی به کشور‌های هدف شامل روسیه و عراق کرده که از این مقدار هزار و ۹۰۰ تن نارنگی و ۵۰۰ تن کیوی بود.

مدیر جهاد کشاورزی جویبار گفت: این اقدامات در جهت تنظیم بازار و ارز آوری برای کشور و حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی مثمر ثمر بوده و در صورت فراهم بودن بستر مناسب صادرات و همکاری کشور‌های هدف و مشارکت فعال صادر کننندگان و باغداران افزایش خواهد یافت.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.