۲۹ داوطلب انتخابات شورای شهر در ساوجبلاغ ثبت‌نام کردند

خبرگزاری مهر شنبه 23 اسفند 1399 - 19:40
ساوجبلاغ - فرماندار ساوجبلاغ گفت: در پایان ۴ روز و در ادامه ثبت‌نام از داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی ۲۹ نفر از این شهرستان ثبت نام کردند.

مهدی مهرور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پایان ۴ روز و در ادامه ثبت‌نام از داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی ۲۹ نفر از این شهرستان ثبت نام کردند.

وی بیان کرد: از این تعداد، ۱۱ نفر برای شهر هشتگرد، ۸ نفر برای شهر جدید هشتگرد، ۶ نفر برای کوهسار و ۴ نفر برای گلسار بودند

فرماندار ساوجبلاغ با بیان اینکه تا پایان روز چهارم جمعاً ۴۶ نفر برای شوراهای اسلامی در چهار شهر ساوجبلاغ ثبت‌نام کرده‌اند، متذکر شد: برای داوطلب شدن در انتخابات شوراهای شهر این دوره ضرورتی برای حضور در فرمانداری نیست و در صورت ثبت‌نام الکترونیکی بعد از بررسی، قطعیت ثبت‌نام اعلام خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.