رونمایی از مرکز ارتباط با مشترکان آب و فاضلاب کشور

صدا و سیما یکشنبه 24 اسفند 1399 - 17:35
مرکز ارتباط با مشترکان شرکت آب وفاضلاب کشور امروز به صورت رسمی رونمایی شد.

رونمایی از مرکز ارتباط با مشترکان آب و فاضلاب کشوربه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما، آقای سید علی سیدزاده مدیر کل روابط عمومی و ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب کشور در آیین رونمایی از مرکز ارتباط با مشترکان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور (crm) گفت: این مرکز اطلاعات مربوط به همه شرکت‌های آب و فاضلاب سراسر کشور را بطور منسجم جمع آوری و در اختیار مدیران ارشد این شرکت قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه این مرکز امکان ارائه خدمات بهتر را برای مشترکان فراهم می‌کند افزود: افتتاح مرکز ارتباط با مشترکان سرآغاز تحولی جدید در خدمت رسانی به مشترکان آب است.

سیدزاده با اشاره به اینکه اطلاعات این مرکز هر پنج دقیقه به روز رسانی می‌شود ادامه داد: مشترکان آب می‌توانند در هر لحظه با تماس با سامانه ۱۲۲، حوادث آبی را گزارش کرده و بلافاصله منتظر برطرف شدن مشکل باشند.

وی، هدف از اجرای طرح‌های سازوکاری را ارتقای فرایند‌ها و چابک‌سازی در ارائه خدمات اعلام کرد و گفت: ارتباطات این سامانه بصورت دو سویه است و بوسیله آن متولیان خدمات‌رسانی به مشترکان، مطلع می‌شوند که درخواست مشترکان چیست و زمینهٔ اتفاق‌ها در کدام مناطق و در چه بازهٔ زمانی بیشتر است.

مدیرکل روابط عمومی و ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه مدت زمان رفع مشکلات ناشی از حوادث در کشور ۲ ساعت و نیم است افزود:کارکرد‌های مختلف سامانهٔ ارتباط با مشتریان شامل داشبورد حوادث آب، فاضلاب و خدمات مشترکان و بازخورد مشترکان است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.